Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

  Just (a bit) Crazy.

Ga naar beneden 
+3
Leah
Kyra
Samantha
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:17

Leah
Ik hoorde dat Blythe nog wat riep, maar ik hoorde niet wat.
'Ik ben dus Leah, jullie nieuwe kamergenoot!' Ik telde de hoeveelheid mensen: 1-2-3. En met Blythe erbij, 4, en met mij erbij 5. Met zijn 5en: Dat komt goed uit, er zijn 5 tweepersoonsbedden. Ik ging zitten op het enigste bed wat nog leeg was en legde mijn spullen in mijn eigen inloopkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:20

Regitze

Ik glimlach eventjes naar Leah. 'Ik ben Regitze, gezellig dat je er ook bent!' Het zal vast aardig druk worden vanavond, niet dat ik van plan ben vroeg te gaan slapen maar een paar uurtjes rust alleen al zou wel fijn zijn. Ach ja, ik zou wel zien hoe het liep. Ik ging weer op mijn tweepersoonsbed zitten en wachtte tot er weer iets boeiends zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:25

Kyra

'Domino's pizza klinkt goed! Zullen we maar gaan? Spullen uitpakken enzovoort kunnen we beter later doen. Mijn maag knort!' Zeg ik terwijl ik met mijn hand over mijn buik wreef. Natuurlijk had ik niet echt trek, niet in mensenvoedsel in ieder geval. Ik vond het lekker maar ik kon er niet van leven. Dat zeker niet. Mijn ogen gleden rond. Normaal was ik een bitch maar ik had geen zin om de eerste dag al ruzie te krijgen. 'Pff. Vanavond word sowieso een groot feest, ik bedoel maar. De eerste dag van campus voor iedereen, meestal gaat dat niet onopgemerkt voorbij. Overmorgen beginnen de lessen pas gelukkig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:31

Regitze

Ik grinnik even om Kyra. 'Ik heb ook aardig trek, dus als iedereen klaar is, dan kunnen we gaan.' Het klonk misschien iets meer bitcherig dan ik was, maar daar moesten ze laten maar achter zien te komen. 'Ja, voor mij ook. Tenminste, ik ga tijdens een feestje wel helemaal los hoor,' zeg ik dan met een glimlach. Ik heb echt zin in Domino's pizza dus wacht een tikkeltje ongeduldig tot de anderen klaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:39

Collin

'Mij goed!' zeg ik en haal een hand door mijn haar zodat het weer goed zit. Ik sta recht en neem mijn portefeuille.
'Aan de andere kant, hoe sneller de lessen beginnen hoe sneller ze weer gedaan zijn.' vervolg ik en leun met mijn rug tegen de muur, wachtend op de anderen. Ik kan niet wachten tot het jaar weer voorbij is en ik thuis ben. De hele dag videospelletjes spelen en in de nacht fuiven. Dat is zo goed als het enige wat ik doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 06:39

Blythe
Ik hoor een deel van het gesprek wanneer ik binnenloop en vraag of ik mee mag. Zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen en het lijkt me erg gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 07:03

Regitze

Blythe vraagt of ze mee mag. 'Van mij mag je hoor, ik vind het alleen maar gezellig!' Het liefste ben ik zoveel mogelijk met anderen, ik hou er niet zo van om alleen te zijn. Ik kan ook wel heel rustig en geïnteresseerd zijn maar alleen als het me boeit. Anders teut ik er echt bijna de hele tijd doorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:00

Leah schreef:
Leah
Ik hoorde dat Blythe nog wat riep, maar ik hoorde niet wat.
'Ik ben dus Leah, jullie nieuwe kamergenoot!' Ik telde de hoeveelheid mensen: 1-2-3. En met Blythe erbij, 4, en met mij erbij 5. Met zijn 5en: Dat komt goed uit, er zijn 5 tweepersoonsbedden. Ik ging zitten op het enigste bed wat nog leeg was en legde mijn spullen in mijn eigen inloopkast.
Het zijn er 6 + 1 extra ruimte.
Fijn, nu heb ik weer pokke veel gemist.

---

Ik hoor door mijn muziek heen gestommel en gelach, ik besluit maar te gaan kijken wat er is. Ik sluit mijn muziek af, haal een hand door mijn haren en loop dan naar de woonkamer. 'Waar gaan jullie heen?' vraag ik nieuwsgierig. Waarom zouden ze mij niet geroepen hebben? Hadden ze nu al een hekel aan me? Nou ja, wat boeide het ook. Ik wist nog niet waar we heen gingen, maar ik zag Collin met en portemonnee staan en haalde snel mijn Louis Vuitton tas waar ik mijn iPhone, portemonnee en make-up in propte. Snel liep ik achter ze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:03

We waren nog niet weg :Q.

...

Regitze

'We gaan naar Domino's pizza en daarna..shoppen volgens mij, of we gaan naar The House of nog wat.' Ik ben het nu alweer vergeten. Ik glimlach vriendelijk naar Samantha en pak mijn kleine handtasje. Hij is van nepleer, wit is hij en hij is heel erg handig om mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:06

Dat weet ik maar alsnog clown

-----------

Ik glimlach. 'Moeten we voor de House of Night nog iets anders aantrekken?' zeg ik vragend. -Ik hou van de naam die ik heb bedacht xd-. Pizza, lekker, daar had ik echt zin in! Het leek wel of niemand veel honger had, terwijl mijn maag juist rammelde van de honger. Ik hoopte dat er veel keuze was in pizza, niet van die standaard dingen. Kon ik weer eens wat nieuws proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:08

Kyra
Ik haal snel even een borstel door mijn haar, doe het in een staart en doe mijn NY pet op. 'Lets go!' Voor ik dat zeg wissel ik ook nog even snel mijn hakken om voor gympen waardoor ik er nu heel stoer uit zie. Ik pak mijn Louis Vuitton handtas en prop er wat spullen in zoals een klein zakje bloed dat door zou kunnen gaan voor ketchup. Ook mijn mobiel en wat random dingen stop ik er in. Even snel grijp ik Collin bij zijn arm en trek hem mee. Ik slinger het zakje voor zijn ogen en fluister in zijn oor 'Jagen, hoe kunnen we dat hier ooit doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:09

Regitze

'Weet niet. Ik heb wel wat anders aangetrokken, maar dat mag je zelf weten. Ik zag er namelijk niet prachtig uit,' zeg ik vriendelijk. Van mij mag ze het zelf weten, ik ben niet zo iemand die anderen heel erg beveelt. Ze mogen lekker zelf weten wat ze doen en laten, zij krijgen er problemen mee en niet ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:14

Samantha

'Dan trek ik even snel wat anders aan.' ik grijnsde en liep snel naar de kamer. Ik verruilde mijn gympen voor zwarte pumps, zo zag ik er alsnog een beetje vrouwelijk en stoer tegelijk uit. Ik dacht even na en besloot toen zo'n muts op te doen -julliewetenwelvandiecoowlexd- ook in het zwart. Ik greep snel mijn tas van het bed en liep weer terug. 'Ik ben er klaar voor' zei ik terwijl ik nog ff snel mijn tas na checkte. Ik had alles bij me, geld, make-up, mobiel en sleutels. Verder had ik niets meer nodig, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:27

Collin

Ik val bijna als ik door iemand meegetrokken word. Als ik zie dat het Kyra is kijk ik verbaasd. 'Wat..' maar als ik het zakje zie begrijp ik het al. 'Geen idee.' zeg ik en denk na. 'We kunnen moeilijk zomaar een random leerling hier aanvallen.' zeg ik gedempt. Aanvallen is nu misschien niet het juiste woord maar hoe kan ik het anders noemen? Naar dierenbloed switchen zou een optie zijn, maar het is nogal opvallend als je ogen opeens van kleur veranderen. 'We kunnen Vals bloed drinken, maar is dat niet ontzettend duur?' vraag ik en kijk haar aan. Tot nu toe had ik er nooit problemen mee gehad om een slachtoffer te vinden, maar hier was dat moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:38

Kyra

'Klopt, is erg duur. Laten we maar gaan uhm.. eten.' Zeg ik grijnzend 'Ik bedenk wel een manier om onopgemerkt er aan te komen, desnoods gaan we de stad uit voor het weekend.' Ik loop terug naar de huiskamer en wacht tot iedereen klaar is om te gaan. 'Weten jullie al wat je wil? Ik heb echt geen flauw idee namelijk!' Ik grijns en pak mijn portemonnee. Ik stop hem in mijn tas en ga op de rand van het bankstel zitten. Klaar om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:43

Samantha

'Pizza, duuh' zeg ik plagend tegen Kyra. Ik word wel een beetje nieuwsgierig als ik Collin en Kyra over iets zie fluisteren, en Kyra een zakje ketchup zie ophouden? Of is het bloed? Nee dat kan niet. Waarom zou iemand bloed mee hebben? Maar toch, ketchup is toch ook vreemd? Ik besluit er verder geen aandacht aan te besteden. Als ze het me wil vertellen doet ze dat vanzelf wel. Ik loop naar de deur en pak de klink vast. 'Klaar om te gaan?' zeg ik grijnzend.


Laatst aangepast door Blythe op di jan 15 2013, 19:59; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Modknip)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:56

Fairley

Mmm, daar was ik dan. Ik had veel over deze plek gehoort, al geloof ik er niet veel van. Ik deed mijn eerste stap naar binnen en keek om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 08:59

Blythe
"Ik ga me nog even snel omkleden als jullie dar niet erg vinden," zeg ik een beetje vragend. Ik trek haastig een leuk hemdje uit mijn koffer en doe.er dan nog een zwart glitterig vestje over aan omdat het best wel koud is. Tot slor verwisssel ik mijn gympen met een paar donkergrijze pumps, het enige paar die ik nog heb. "Klaar!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:03

Fairley

Er leek niemand op te vallen dat ik binnen kwam. Ik was blij dat ik niet te veel opviel, maar ze konden best ,hallo' zeggen. Ik zetten nog een stap richting het bed dat ik moest gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:09

Collin

Ik grijns en knik. 'Eten ja. Is goed.' zeg ik. Ik loop achter haar aan en ga weer tegen de muur staan. Ik hoop dat de anderen niets merken, maar waarschijnlijk niet. Ik had eigenlijk nog niet echt nagedacht over wat ik wou. Zolang het eetbaar is, is het goed voor mij. Na het bloed hebben gezien krijg ik toch wel dorst. Gelukkig kan ik mezelf genoeg beheersen om niet zomaar iemand aan te vallen. Als ik dat niet kon, zou iedereen die geen vampier is in deze ruimte, al lang gebeten zijn. Een paar van mijn vroegere vrienden waren zo, en dat is hun uiteindelijk fataal geworden, door onhandig en dom te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:15

Fairley
ik heb goed om me heen gekeken en er zijn niet veel mensen. Ik besluit naar mijn bed toe te lopen. Ik hoor de wieltjes van mijn koffertje kraken als ik over de vloer rijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:16

Samantha

'Als iedereen klaar is kunnen we gaan' zeg ik eb glimlach. Ik heb zin om te feesten! Hopelijk feesten we de hele nacht door, tenminste, zo lang mogelijk. Ik zie nu al op tegeb wat daarna zou komen. Ik doe de deur open en loop voorzichtig naar beneden. Als ik uit het raam kijk zie ik dat het begint te sneeuwen. Ik kijk achterom en wijs grijzend naar buiten. 'Misschien moeten we binnenkort schaatsen i.p.v zwemmen' zeg ik grinnike.d.


Laatst aangepast door Blythe op di jan 15 2013, 20:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Modknip + naam)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:29

Blythe
Ik volg de groep naar beneden. "Inderdaad," zeg ik als Samantha iets zegt over schaatsen Uit mijn ooghoek zie ik net een meisje haar kamer ingaan, ze valt me op maar uk weet niet waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:32

Failey
Ik loop naar mijn bed toe en open mijn koffertje. Ik haal er als eerste een fotolijstje van mijn moeder uit. Zij was toen ik 7 was omgekomen doordat ze te veel bloed had verloren. Ook haal ik er een stapel kleren uit. Sommige veel kleurreiker dan de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Emptydi jan 15 2013, 09:38

Regitze

Ik loop onopvallend met de groep mee en weet niet veel meer om te zeggen. Blythe en Samantha lijken me sowieso heel aardig, met de rest heb ik nog nauwelijks gesproken. Hopelijk zijn ze net zo aardig als de andere twee. Volgens mij pas ik redelijk goed in de groep en val ik niet zo op, wat ik altijd fijn vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just (a bit) Crazy.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Campus-
Ga naar: