Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

  Just (a bit) Crazy.

Ga naar beneden 
+3
Leah
Kyra
Samantha
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 04:43

Samantha schreef:
Informatie over de kamer

Iedereen heeft een eigen twee(!) persoonsbed. Daarbij heeft iedereen een eigen inloop kast. Wel slapen ze allemaal in dezelfde ruimte en moeten ze verder ook alles delen. Alleen dat hebben ze zelf.


(aangezien ik er nogal wat vragen over krijg. Moet ik deze info in de startpost zetten? Smile)

Samantha

Ik loop naar de bushalte en ga op het bankje zitten. Als ik zie hoe laat het is zucht ik. 'Waarom is die bus toch altijd te laat' zeg ik mompelend. Niet dat ik ooit eerder van plan was deze bus te nemen, maar daar ging het niet om. Ik wilde weg, en snel. Toen ik de bus aan zag komen stond ik op en pakte mijn koffer en handtas. Ik liep de bus in en zocht een plekje, ik ging zitten op een plek met 4 plaatsen. Er zou wel weer een bemoeizuchtig oudje bij me gaan zitten, maar misschien had ik dit keer geluk. Ik zette de tas naast mij en keek wat rond. De bus zou niet lang meer blijven staan aangezien ik de enige was die moest instappen.


Laatst aangepast door Blythe op di jan 15 2013, 03:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Info uit reactie verwijderd en in startpost gezet. - Blythe)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 04:48

Kyra

Ik zucht en kijk naar het meisje dat naast me zit dat heerlijk ruikt. 'Klopt, altijd.' Ik rol met mijn ogen en gooi mijn haar naar achter. Ik open mijn Louis Vuitton tas en haal mijn witte iPhone eruit. Ik begin snel te tikken en laat mijn mobiel weer in mijn tas glijden. Mijn gelnagels waren roze gelakt en ik bekijk ze even snel. Met het werk dat ik doe beschadigen ze namelijk nogal snel. Wanneer de bus eindelijk vertrekt glimlach ik. 'Eindelijk vertrekt die!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 04:58

Samantha

Ik grijns naar het meisje. 'OV eh, zó irritant.' zeg ik rollend met mijn ogen. Ik weet niet of ik een gesprekje zal aanknopen, maar ik probeer het erop te wagen. 'Waar moet jij heen?' zeg ik terwijl ik haar een tikkeltje onzeker aankijk. Ik moest best een eindje rijden met de bus, dus hopelijk zat zij er ook nog een tijdje zodat ik me niet helemaal alleen zat. Ik verveelde me nogal snel namelijk. 'Ik ben trouwens Samantha, maar noem me maar Sam' zei ik en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:04

Kyra

Met veel zelfvertrouwen zeg ik 'Ja dat klopt, is altijd kut. Vooral als je veel reist zoals ik, ik moet naar de Kiravalli Campus. Jij?' Ik kijk het meisje aan en glimlach even. 'Ik heet Kyra, de meeste mensen noemen me Little Princess of Little Angel maar je mag me ook Kyr, Kyra of whatever noemen.' Zeg ik grijnzend. Ik knipper even snel, dat is namelijk zo genoemd 'mensenlijk'. Die mensen pff. Denken altijd alleen maar dat hun de enige zijn op de wereld ze moesten eens weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:11

Samantha

'Moet dit toeval zijn?' ik grijns dus. 'Ik moet er namelijk ook heen.' vervolg ik. Als ik haar namen hoor ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig geworden. 'Waarom noem ze je zo?' weet ik uiteindelijk een beetje normaal uit te brengen. Ze is een stuk zelfverzekerder dan ik, dat zie ik zo. En waarschijnlijk vind ze me maar een pruts dom kind. Maar ja,m dan had ze maar niet bij me moeten gaan zitten. Ik kijk er een beetje vreemd aan als ze opeens heftig knippert. Ik besluit er verder niet op in de gaan. Misschien verteld ze nog wat meer over zichzelf, maar denk het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:17

Kyra

'Omdat ik soms een klein engeltje ben en een klein prinsesje ben omdat ik alles heb of krijg wat ik wil. Kan ik niks aan doen' Zeg ik grijnzend. 'Op welke kamer zit jij op de campus?' Ik kijk het meisje aan en van haar blik kan ik aflezen dat ze toch wat onzeker is.
Ik zie dat het meisje een beetje raar kijkt wanneer ik snel knipper en zeg snel 'Uhm, ik heb wat in m'n oog haha.' Ik wrijf even in mijn ogen en gaap. Ik hoop maar dat ik het goed doe, op sommige menselijke emoties moet ik nog flink oefenen om ze er natuurlijk uit te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:27

Samantha

Ik grijns 'echt zo'n tutje zeker' zeg ik plagend. Ik lach als ze zegt dat ze wat in d'r oog heeft. Als ze vraagt op welke kamer ik zit haal ik mijn schouders op en grijns. 'Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee'. Ik rits mijn handtas open en haal het papiertje uit mijn tas. Ik lees laat mijn vinger over het papier glijden totdat ik de juiste informatie zie. 'Kamer 7, jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:33

Kyra

'Ik ook! En een tutje? Valt wel mee geloof ik.' Ik haal een NY Pet uit mijn tas, maak een staart en zet hem op mijn hoofd. Met mijn roze gelakte gel nagels wijs ik ernaar 'Tutje? Nahh.' Ik glimlach. 'We worden dus kamergenootjes! Bereid je maar voor op veel partys en jongens.' Zeg ik met een knipoog. Wanneer de bus eindelijk is aangekomen sta ik op en kijk wat rond, er zitten een paar knappe jongens achterin waar ik lief naar glimlach. Daarna loop ik het trappetje af met mijn hoge hakken en pak mijn roze glitterende koffers en tassen uit de kofferbak. 'Nee, niet heel mijn kledingkast' Zeg ik tegen het meisje dat blijkbaar Samantha heet. 'Voordat ik dat naar m'n hoofd gesmeten krijg' Een grijns komt op mijn gezicht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:42

Samantha

Ik loop achter Kyra aan en trek een gekke bek. 'Ik plaag je maar wat hoor' zeg ik grijnzend. 'Daar hou ik wel van..' zeg ik als antwoord op haar party en jongens verhaal. 'Alleen... Ik ben daar niet echt goed in..' vervolg ik twijfelend. Misschien wil ze nu niets meer met me te maken hebben maar ik kan het beter maar meteen zeggen. Ik pak mijn koffer en zet hem naast me neer. Ik pak het handvat vast en trek de koffer achter me aan. Ik schuif de handtas over mijn schouder en begin te lopen naar het grote gebouw. 'Ik neem aan dat we daar heen moeten?' zeg ik wijzend op het grote gebouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:48

Leah
'Dus dit is mijn huis?' Vroeg ik aan mijn reisleider. Hij knikte en ik stapte binnen. Duizenden mensen waren om mij heen, waarvan geen één zoals mij.
Ik zocht mijn kamer op en ging op het bed zitten. Hij veerde lekker, maar toch voelde het niet zoals thuis.
Ik gooide mijn handtas neer en ging liggen. Ik was moe na zo'n drukke dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 05:48

Kyra

'Dat leer je vanzelf wel.' Met 2 koffers en een paar tassen loop ik naar het grote grote gebouw en zeg tegen Samantha 'Ja dat klopt, Mensen daar begeleiden je wel naar je kamer geloof ik.' Ik zie sommige meisjes naar ons kijken, waarschijnlijk omdat ik torenhoge hakken en veel koffers en tassen meesleur. Ik glimlach naar Samantha en kijk arrogant naar alle andere meisjes. Als een lelijk meisje in de weg staat zeg ik 'AAN DE KANT SUKKEL' Ik duw haar aan de kant en loop rustig verder. Ik weet dat ik haar toch geen pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:05

Leah
Ik zie dat een meisje aan de kant geduwd wordt. Het ziet er pijnlijk uit! Ik ren naar het meisje toe en help haar overeind.
'Wat dacht je ervan, een beetje oppassen misschien?' Het meisje leek me best aardig, en stoer. Zo te ruiken was het een vampier. Éindelijk iemand uit mijn soort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:07

Samantha

Ik grijns als ik me achter Kyra door de mensenmassa heen duw. Als ik om me heen kijk raak ik Kyra even kwijt maar loop zie dan dan weer. Ik loop snel naar d'r toe. 'Eeuj, als we klaar zijn kunnen we misschien gaan shoppen' zeg ik glimlachend. Daar heb ik nu echt zin in, ik heb toch nog genoeg geld. En je weet het, nieuw begin, nieuwe kleren. Ik struikel over iemand been en knal bijna tegen Kyra aan. Ik begin keihard te lachen, en open vrolijk de deuren. Ik loop met me koffer achter me aan naar binnen en grijns naar Kyra. 'Kom, dan gaan we ons aanmelden en naar de kamer. Ben benieuwd wie er nog meer bij ligt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:09

Regitze

Ze keek glimlachend op het papiertje. Ze had erop geschreven in welke kamer ze zat. Kamer zeven was het. Hopelijk had ze een beetje leuke kamergenoten die niet zo vroeg gingen slapen als haar vroegere vriendinnen. Er werd een meisje aan de kant geduwd. Regitze vond het zielig, maar was bang om door het arrogante meisje dat duwde gepest te worden, als ze nu te extreem naar het geduwde meisje ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:13

Kyra

Ik kijk het meisje dat mij aanspreekt arrogant aan. 'En waar bemoei jíj je mee? Ben je van de politie ofzo.' Ik rol met mijn ogen en loop naar kamer 7. Het is een mega grote kamer, voor de wat rijkere. Dus al deze meisjes zijn ook niet arm bedenk ik mezelf. Ik neem één van de grote 2 persoonsbedden en leg mijn koffers en tassen erop. 'Wat een mooie kamer!' 'Ohja, shoppen. Klinkt goed hoor.' Antwoord ik op Samantha en glimlach. Met wie zouden we nog meer op de kamer zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:23

Samantha

Ik loop wat rustiger achter Kyra de kamer in en kijk dan mijn ogen uit. We hebben verschillende kamers. Eentje om te koken en te eten, eentje om onszelf en onze kleren te wassen, eentje om met zijn alle te relaxen en tv te kijken. En de slaapkamer. Ik loop door naar de slaapkamer en zie daar dat hij in 6 stukken is verdeeld. Ook zie ik dat er nog ruimte over is voor een extra bed. Elk deel heeft een tweepersoonsbed een eigen inloopkast en genoeg ruimte. Vast alleen voor de wat rijkere onder ons. 'Chille kamer' zeg ik grijnzend als ik me op het bed laat vallen. 'Lekker zacht bed, hopelijk dempt het wat geluid' zeg ik lachend. Ik sta weer op en doe de inloopkast open. 'Wooooow' weet ik nog het te brengen. 'Deze kast is mega! Ik moet nodig meer spullen om het op te vullen' zeg ik terwijl ik grijns. Snel ruim ik mijn spullen op en kijk nog wat in de kastjes.
Ik zie verder niets bijzonders meer dus loop ik weer terug naar Kyra. 'Ik ben benieuwd bij wie we op de kamer slapen. Zouden er hier jongens bij meisjes mogen slapen?' vraag ik aan Kyra. Ze zou zich er vast wel in verdiept hebben bedenk ik in mezelf. Ik grinnik. 'Hopelijk niet van die bitches' zeg ik rollend met mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:50

Yeuy :Y)
Collin
Zuchtend loop ik over het terrein heen, naar het grote gebouw voor me. Ik kijk op het blad in mijn handen om te zien in welke kamer ik zit. Zeven. Niet een al te moeilijk getal om te onthouden, gelukkig. Ik duw de deuren open en loop naar binnen, opzoek naar kamer Zeven. Als ik hem uiteindelijk gevonden heb duw ik de deur open en zie dat het gigantisch groot is. Ik zet nog twee stappen maar dan zie ik dat er meisjes hier binnen zijn. Ik trek een verbaasd gezicht en kijk even op het plaatje naast de deur, maar daar staat wel degelijk nummer zeven, en op mijn blad ook. Na even versteend stil hebben gestaan haal ik mijn schouders op en loop verder. Het is allesins groot genoeg dus veel last moet ik er niet van hebben. Het is toch wel vreemd na alle vorige jaren met mijn jongere broer op een kamer te hebben geslapen. Ik laat mijn rugzak van mijn schouder glijden en gooi hem tegen de muur neer. Mijn koffer zet ik er naast en kijk rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:50

Regitze

Ze liep verder en opende de kamerdeur van kamer zeven. De meisjes die er instonden spraken haar wel aan en ze glimlachte. 'Hoi,' zei ze dan vriendelijk. Hopelijk keurden ze haar niet af op haar naam, die spuuglelijk was..Tenminste, dat vond ze zelf. 'Ik ben Regitze, en slaap hier ook bij jullie op de kamer.' Ze grijnsde even en legde haar spullen op een leeg bed neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 06:58

Samantha

Als ik een jongen zie binnen komen grijns ik even naar Kyra voordat ik me naar de jongen wend. Ik loop naar hem toe en glimlach. 'Haai! Ik ben Samantha. Je was zeker bang dat je verkeerd zat' zeg ik grijnzend. 'Maar noem me maar Sam of Sammy of zo.' vervolg ik vrolijk. Ik laat mijn blik over hem heen glijden en zie niet echt iets verkeerds. Dan kijk ik hem weer aan. 'En hoe heet jij?' zeg ik vragend. Als ik een meisje zie binnenlopen glimlach ik ook naar haar.
'Zoals ik ook al tegen hem zei' ,wijzend op de jongen, 'Ik ben Samantha, maar noem me maar Sam.' herhaal ik weer.
Ik wendde me weer tot de jongen en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:03

Regitze

Ik glimlach eventjes naar het meisje dat zich voorstelt. Ze lijkt me wel aardig, maar natuurlijk moet ik dat eerst nog even afwachten. Je moet nooit op de eerste indruk afgaan. 'Leuke naam,' complimenteer ik haar. Er staat ook een jongen binnen en ik glimlach eventjes. Ik vind het helemaal niet erg dat er een jongen bij zit, als we maar allebei onze eigen 'plekken' hebben. Dan vind ik het best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:15

Collin

Ik ruik een leuke geur wanneer er een meisje op me afkomt en zichzelf voorstelt. 'Aangenaam. Ik ben Collin.' zeg ik nogal droog. Ik kijk over haar schouder heen naar de bedden, en kijk wat voor het er zijn. Tweepersoons dus. Perfect, lekker veel ruimte. Even verder zie ik nog een ander meisje staan, dat, aan haar geur te herkennen, een vampier is. Waarschijnlijk toch. Na mij is er ook nog een meisje binnengekomen. 'Ik ga even mijn dingen uitpakken.' zeg ik tegen het meisje dat blijkbaar Samantha noemt.
Ik neem mijn rugzak, waar de belangrijkste dingen in zitten, en loop naar een van de bedden. Mijn laptop zet ik op het nachtkastje en mijn gsm berg ik op in mijn broekzak. De rest in mijn koffer zou ik later wel uitpakken. Nu wil ik eerst iets anders doen. Ik zet mijn laptop aan en open Facebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:18

Regitze

Ik heb aardig wat kleding meegenomen vanuit mijn vorige woonplek maar wil sowieso nog wat jurkjes en rokjes gaan kopen. Qua collectie broeken, shirtjes, bloesjes enzovoorts heb ik wel even genoeg. Ik heb anderhalve koffer aan kleding meegenomen, maar aangezien er voor iedereen een grote inloopkast is is dat geen probleem. De ruimte is groot genoeg voor al mijn kleding. Schoenen heb ik ook genoeg, maar daarvan heb ik er sowieso niet zoveel nodig. Een goed paar gympen is evengoed als drie paar slechte. Ik stal mijn kleding uit op bed, leg alvast een setje klaar voor morgen en hang de rest in mijn inloopkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:24

Samantha

Ik schaterlach om de droge reactie van de jongen die blijkbaar Collin heet. Ik loop terug naar mijn bed en plof neer. 'Hee Kyr, wanneer gaan we shoppen?' zeg ik nog steeds vrolijk. Ik ben blij met de mensen die bij ons op de kamer slapen. Ondanks dat het me wel raar lijkt om bij een jongen op de kamer te slapen. Ik leun over mijn bed naar mijn nachtkastje en pak mijn laptop. Ik start internet en begin wat rond te surfen, twitteren en check mijn mail. Als ik toch even moet wachten op een reactie terug sta ik op en loop de inloopkast in. Dat is het handige eraan, je kan je daar omkleden zonder dat iemand je ziet, Snel kleed ik me om in iets leukers. Een spijkerbroek met een leuk beetje sexy t-shirt. Ik moet immers wel een beetje goed voor de dag komen. Ik ruim snel mijn spullen op en loop de kast weer uit. 'Handig hoor, zo'n kast' zeg ik grijnzend en tegen niemand in het bijzonder. Ik ga weer in bed zitten met mijn laptop op schoot en kijk of ik nog wat nieuwe mailtjes heb die ik moet beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:30

Regitze

Ik hoor Samantha zeggen dat ze gaat shoppen met het andere meisje. In het begin durf ik het niet, maar dan vraag ik het toch maar. 'Mag ik misschien mee?' Het komt er zelfverzekerder uit dan ik gedacht had en opzich ben ik daar wel blij mee. Ze hoeven niet van mij te denken dat ik een bangerd ben. Als ze me beter kennen ben ik dat ook niet, echt niet, maar in het begin nog wel. Veel mensen denken dat ik heel erg stil en rustig ben, maar als ze me kennen weten ze dat het stille echt niet klopt. En zeg nou zelf, iedereen is wel een keer hyper, toch? Ik glimlach en leg het setje wat ik gepakt had toch weer terug in de kast. Ik pak één van de enige jurkjes die ik heb, een lila, kort jurkje waar ik een panty onder aan trek en zwarte sleehakken met een gouden rits. De kleding die ik aanhad was toch niet zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Emptyma jan 14 2013, 07:40

Collin[b]

'Moet iemand mijn kast hebben? Ik heb hem toch niet nodig.' vraag ik en kijk vragend. Als ik iets nodig heb haal ik het wel gewoon uit mijn valies. En me omkleden, dat maakt me niets uit als iemand het ziet. Als je een meisje bent snap ik dat dan weer wel, maar mij maakt het niets uit als iemand me in m'n boxers ziet. Behalve als het de hele school ziet, dat is wat anders. Ik haal een pakje snoep uit mijn rugzak en eet er wat van.
'Mag ik ook mee? Ik heb toch niets anders te doen.' zeg ik mer als een besluit dan als een vraag en kijk naar de anderen. Ik vraag me af of het meisje waar ik haar naam nog niet van weet wel degelijk een vampier is, maar ik weet het 99% zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 Just (a bit) Crazy.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just (a bit) Crazy.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Campus-
Ga naar: