Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

  Just (a bit) Crazy.

Ga naar beneden 
+3
Leah
Kyra
Samantha
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 07:51

Regitze

Ik glimlach even als de jongen vraagt of iemand zijn kast wil. Ik heb genoeg ruimte, maar het is aardig dat hij het vraagt. 'Ik heb ruimte zat, maar bedankt,' zeg ik dan nog even vriendelijk. Hij lijkt me een sympathieke jongen, voor zover ik dat nu kan beoordelen. Mijn kast hangt nog niets eens voor de helft vol, terwijl ik sowieso meer dan twintig shirtjes heb, nog een stuk of tien blousejes, ongeveer drie jurkjes, meer dan vijftien broeken en ongeveer zeven paar schoenen. Het is niet megaveel, maar toch wel iets meer dan gemiddeld, denk ik. Shoppen doe ik de laatste tijd niet meer zoveel, vroeger iedere vrijdag. Het begon me later iets te veel te worden, aangezien ik veel dingen had die ik nog nooit aan had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 08:09

Samantha

'Nee hoor, ik heb ook nog genoeg ruimte' zeg ik glimlachend tegen Collin. Hij lijkt me wel aardig, en tja, binnenkort zal ik me wel gewoon omkleden in de slaapkamer. Maar ik ken ze pas net en ik vind het anders een beetje ongemakkelijk. Ik ben niet de mooiste. 'Jullie mogen, van mij, allebei wel mee naar de stad hoor. Tenminste, als jullie niets hebben tegen winkel uit en winkel in en winkel uit en winkel in.' zeg ik grijnzend. Ik wend me tot Kyra en kijk haar vragend aan, zal ze het wel leuk vinden dat ik ze uitnodig? Ik vind niets interessants meer om te doen op de laptop dus sluit ik hem af en klap hem dicht. Snel ruim ik hem op en kijk of ik nog wat dingetjes kan opruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 09:30

Regitze

Ik grijns naar Samantha. Ze lijkt me echt aardig, wel iemand waarmee ik het goed zal kunnen vinden. 'Daar heb ik niks tegen hoor, haha. Volgens mij doe ik dat zelf ook altijd. Is er niks leuks, dan ben ik snel genoeg weer uit de winkel.' Hopelijk denken zij hetzelfde van mij en vinden ze me niet raar. Ik heb geen zin om gepest te worden. Een meisje die ik kende heeft het daar moeilijk genoeg mee gehad..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 10:21

Blythe
Een beetje zenuwachtig haast ik me het grote gebouw waar ik een lange tijd zal leven in, nieuwsgierig naar bij wie ik op de kamer kom. Ik ben blij dat ik eindelijk genoeg geld heb om naar een grotere kamer te gaan, zo in m'n eentje in een klein kamertje was nou niet bepaald gezellig. Er zijn veel nieuwe studenten op de campus gekomen dit jaar, dus ik had ook niet zoveel keus.
Na een tijdje kom ik in een lange gang terecht. Er hangt een bordje aan de muur met de nummers van de kamers die zich in deze gang bevinden. Snel kijk ik nog op mijn hand, er dtaat met blauwe pen een grote 7 op geschreven. Ik ben er bijma. Nadat ik de kamer heb gevonden duw ik dw deur open en zie dat de kamer best vol is. "Hoi," zeg ik
aarzelend. Ik strijk mijn haar plat met mijn hand, hiopend dat het niet al te pluizig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 18:58

Regitze

Er komt nog een nieuw meisje de kamer binnen. Ze ziet er leuk uit. Het wordt wel een drukke kamer, maar ik vind het wel gezellig. 'Hoi! Ik ben Regitze,' stel ik me vriendelijk voor. Ik glimlach even naar haar en ga dan zitten op mijn eigen tweepersoonsbed. 'Trouwens, Samantha, wanneer gaan we shoppen dan?' Aangezien ik niet weet hoe het andere meisje heet vraag ik het maar aan Samantha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 19:15

Blythe
"Ik ben Blythe," zeg ik tegen Regitze, maar de anderen hebben het waarschijnlijk ook gehoord. Er hangt een zoete geur in de lucht, de geur van vampiers. Mooi, ik ben dus niet de enige. Ik loop verder de kamer in en kijk rond. Het is echt groot. "Welk bed is nog vrij?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. Terwijl ik mijn koffer en tassen op de grond laat zakken wacht ik op het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptyma jan 14 2013, 19:18

Regitze

Ik glimlach even en denk na als ze het vraagt. 'Ik denk die daar, waar nog geen spullen bij liggen,' zeg ik en wijs naar het bed, 'maar dat weet ik ook niet zeker.' Rustig wacht ik op een antwoord van de anderen. Ik pak mijn iPad waar ik eens op rondneus en af en toe even begin te tweeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 03:50

Blythe
Ik bedank Regitze, pak mijn spullen weer op en zet ze vervolgens weer neer op het tweepersoonsbed die Regitze heeft aangewezen. Nadat ik een beetje heb uitgepakt loop ik weer naar het groepje mensen en vampiers die staan te kletsen. Ze lijken me niet echt op te merken, wat ik niet erg vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:14

Leah
Ik liep terug naar mijn kamer en het pakte mijn sleutel. Ik bekeek mijn sleutel goed en merkte op dat het helemaal niet de sleutel voor mijn kamer had. Was het de verkeerde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:27

Blythe
Na een tijdje loop ik naar de gang, opzoek naar de toiletten. Ik ken de weg op deze verdieping niet zo goed en bots bijna tegen een meisje die naar een glimmende sleutel in haar hand tuurt op. "Sorry!" breng ik uit. Ik kijk even naar het meisje. Ze heeft blauwig haar wat haar best gaaf staat. Verborgen tussen de geur van parfum ontdek ik de geur van vampiers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:30

Leah
Opeens botst er een meisje tegen me op. Ze bied haar excuses aan en ik zeg: 'Geeft niet, joh. Iedereen maakt fouten!' Ik kijk haar aan en ze lijkt me aardig. En ze is vampier, zo te ruiken. We kunnen misschien wel vriendinnen worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:36

Blythe
Ik glimlach bij haar reactie, ze lijkt me toch wel aardig. Met mijn goede ogen zie ik dat de sleutel die ze vasthoudt van kamer zeven is. "Hé, ik zit ook op kamer zeven," zeg ik vrolijk met een knikje naar de sleutel. Dan voel ik mijn mobiel trillen in mijn broekzak, maar ik negeer het even. Ik hoor gepraat vanuit kamer zeven horen en herken de stem van het meisje met zwart haar. Ze heet blijkbaar Kyra.


Laatst aangepast door Blythe op di jan 15 2013, 04:40; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:37

kyra
Ik stel me netjes aan de anderen voor. Ik grijns als er nog een paar vampiers binnenkomen, ik was dus niet de enige. Fijn! 'Hay, ik ben Kyra. Je mag me noemen zoals je wilt, eigen keuze' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Deze campuskamer is wel heel groot. Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.' Ik glimlach even en wend me tot de jongen 'als je toch kastruimte teveel hebt.. Ik heb nogal veel bij ' ik wijs naar mijn 2 super grote koffers en 4 tassen. 'Uhm.. Ik heb het dus best wel nodig' zeg ik lachend en ga op de bank zitten. Dit zal dus vast onze huiskamer zijn aangezien er een mega tv, bank en tafel staat. De andere lijken me wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:49

Blythe schreef:
Blythe
Ik glimlach bij haar reactie, ze lijkt me toch wel aardig. Met mijn goede ogen zie ik dat de sleutel die ze vasthoudt van kamer zeven is. "Hé, ik zit ook op kamer zeven," zeg ik vrolijk met een knikje naar de sleutel. Dan voel ik mijn mobiel trillen in mijn broekzak, maar ik negeer het even. Ik hoor gepraat vanuit kamer zeven horen en herken de stem van het meisje met zwart haar. Ze heet blijkbaar Kyra.

Leah
'Kamer zeven? Zit je daar ook? Wat toevallig! Jij bent dus mijn nieuwe kamergenoot' zeg ik enthousiast. 'Ik ben Leah, wie ben jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:55

Collin

'Ik ben dus Collin.' herhaal ik en kijk naar het meisje haar tassen en dan terug naar haar. 'Neem gerust.' zeg ik en kijk naar het andere meisje dat ook binnen gekomen is, en meteen weer weg ging. Zolang dat ze me geen roze aan proberen te doen vind ik het prima dat er zoveel meisjes zijn. Ze zien er best leuk uit, maar bij jongens was misschien toch leuker geweest. Denk ik dan toch. Ik ga naast het meisje dat blijkbaar Kyra heet op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 04:59

Blythe
"Gezellig! Ik ben Blythe," zeg ik tegen Leah. "Weet jij waar de toiletten zijn?" vraag ik dan. Ik ben al zoveel gangen doorgegaan -of ik loop al de hele tijd rondjes, dat kan ook- dat ik niet meer weet waar ik ben. Er hangen een paar schilderijen en foto's aan de muren, en een raam. Ik ga op de tenen van mijn afgetrapte, donkerblauwe All Stars staan om door het raampje te kijken en bedenk me dat ik nodig nieuwe schoenen moet kopen. Door het raampje zie ik dat het al schemert, best vroeg aangezien het pas half vijf is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 05:07

Leah
'Geen idee,' zei ik. Ik vind het jammer dat ik Blythe moet teleurstellen. Ik ging naast haar staan en keek naar de lucht. 'Het is oranje, zal het gaan sneeuwen?' Ik bekeek Blythe en vroeg daarna: 'Zullen we morgen shoppen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 05:31

Samantha

Ik loop terug naar de huiskamer en ga naast Krya zitten. Ik staar een beetje naar de tv zonder echt te zien wat erop is. Als ik me weer afwend kijk ik naar Kyra en Collin. Ik sta op en wil net naar de keuken lopen als ik me omdraai. 'Willen jullie ook wat hebben?' zeg ik vragend tegen Kyra en Collin. Als ik op de klok kijk zie ik dat het al tegen 6en loopt, vandaar dat ik honger heb. 'Zal ik anders wat gaan koken? Of hebben jullie nog geen honger?' vraag ik. Net op dat moment bedenk ik dat we nog geen boodschappen hebben gedaan, en er dus waarschijnlijk ook niets in de koelkast ligt. Ach, en anders ga ik wel even snel wat halen, desnoods pizza of pannenkoeken of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 05:42

Kyra
Ik grijns als ik Collins gedachte hoor. Ik fluister in zijn oor 'maak je niet druk, we stoppen je heus niet in een roze tutu hoor.' Als ik Samantha wat hoor zeggen schud ik mijn hoofd 'het is een campus, we kunnen dus beter wat gaan halen hè. Ik neem aan dat geen van ons dat erg vind. Wie gaat er vanavond trouwens naar House of The night?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 05:43

Blythe
De lucht is inderdaad oranje, het ziet er mysterieus maar toch erg mooi uit. "Ik hoop het, maar het is best warm," zeg ik als Leah benieuwd is of het gaat sneeuwen. Ze vraagt of ik morgen mee ga shoppen, ik antwoord vrolijk: "Lijkt me leuk!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 05:47

Samantha

Als ik Kyra's antwoord hoor heb ik eigenlijk meteen al spijt van de vraag, natuurlijk. 'Ohja tuurlijk' zeg ik en probeer te grijnzen. 'Ik ga vanavond wel mee' vervolg ik. Ik loop terug naar de kamer, pak mijn mobiel en ga op bed liggen met muziek. Ik denk terug, waarom ik hierheen ben gekomen, waarom ik hier heen wou. Weg van iedereen, en vooral van sommige mensen speciaal. Zouden ze me zoeken? Zouden ze me vinden? Ach, ik zie het wel, voorlopig ben ik hier veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 06:00

Blythe schreef:
Blythe
De lucht is inderdaad oranje, het ziet er mysterieus maar toch erg mooi uit. "Ik hoop het, maar het is best warm," zeg ik als Leah benieuwd is of het gaat sneeuwen. Ze vraagt of ik morgen mee ga shoppen, ik antwoord vrolijk: "Lijkt me leuk!"

Leah
'Heb je nog andere kamergenootjes?' Vroeg ik nóg blijer. 'Zo ja, dan is het tijd dat ik me ga voorstellen!' Ik rende naar de kamer en voor ik het weet was ik binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 06:08

Regitze

Ik glimlach eventjes als Kyra vraagt wie er vanavond mee gaat naar The House of Night. Ik heb er al wel wat verhalen over gehoord. 'Ik ga wel mee, hoor!' roep ik dan, misschien iets te hard maar dat boeit niet. Ik ben altijd al wel een feestbeest geweest en ga me hier niet anders voordoen dan ik ben. Dan hebben ze maar pech.

Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 06:12

Collin

Als Kyra iets in mijn oor fluistert grinnik ik, maar vraag me even af hoe het kon dat ze dat wist. Dan bedenk ik me dat vampiers een extra gave kunnen hebben. Ik tokkel wat met mijn vingers op de bank uit verveling en kijk rond. 'We kunnen gaan eten in Domino's Pizza, er is er hier eentje om de hoek.' zeg ik en kijk naar de rest om te zien wat ze gaan antwoorden. 'Ik ga mee.' vervolg ik nog. Ik had er wat over gelezen en het leek best gaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Emptydi jan 15 2013, 06:14

Blythe
Voordat ik antwoord kan geven spurt ze vrolijk weg. "Ja, vier of vijf geloof ik!" roep ik haar nog achterna. Ik ga weer opzoek naar de badkamers en zie na een paar gangen een paar gekleurde deuren. Snel loop ik er naar binnen, er is niemand. Ik werk mijn make-up een beetje bij voor de spiegel en fris me op met koud water. Plotseling klinkt er een vreemd geluid, een soort gegrom. Ik sprint met een bonzend hart de badkamer uit en leun zwaar ademend tegen de muur naast kamer zeven. Eenmaal wat gekalmeerd, maar toch nieuwsgierig naar wat het was loop ik de kamer binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just (a bit) Crazy.     Just (a bit) Crazy.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just (a bit) Crazy.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Campus-
Ga naar: