Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Young, wild and free

Ga naar beneden 
+2
Samantha
Blythe
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12428
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

Young, wild and free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Emptydi jan 29 2013, 07:11

Kyra

Ik knik mijn hoofd en betaal. 'We moeten ons ook nog klaar maken voor vanavond, Partyyy!' Zeg ik terwijl ik een rondje draai met m'n armen in de lucht. Zovan IIIIIIIIII FEEEEEEEL FREEEEEEEEEEE. Ik grijns en kijk iedereen met een kleine glimlach aan. Buiten vallen er witte dikke vlokken met sneeuw. 'Yeah, sneeuw! Eindelijk!' Zeg ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12461
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Emptyvr feb 01 2013, 09:03

Samantha

'Klaarmaken? Ik dacht dat we zo gingen' zei ik grijnzend tegen Kyra. Ik schaterde het uit toen ze een dansje deed, midden in het restaurant. Ik keek naar buiten, en zag dat het inderdaad begon te sneeuwen. Ik wist niet wat ik ervan moest vinden, het zag er mooi uit, maar dat was het ook wel. Ik deed mijn jas aan en sloeg mijn sjaal op. Ik wandelde rustig naar buiten waar ik naar de lucht keek terwijl de sneeuwvlokjes langzaam neerdwarrelde. Ik voelde de kou op mijn warme huid en glimlachte even. Ja, het was mooi. Ik keek achterom en wenkte de rest. 'Kom op, FEESTEEEUH' riep ik grijnzend naar ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12482
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Emptyzo feb 03 2013, 00:34

Regitze

Ik was even stil en grinnikte wanneer Kyra een dansje deed in het restaurant. Samantha trok haar jas aan en riep; "FEESTEEUH!" Ik grijnsde alweer en deed haar na. "Laten we gaan! Ik heb wel zin in een FEESTJEEE!" Ik trok mijn jas aan, deed de rits dicht en deed mijn grijze colsjaal om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12485
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Emptywo mei 22 2013, 19:41

Blythe
Ik neem net een slok water als Samantha me met een pokerface aankijkt en grapt dat ik zou trakteren. Ik probeer een giechel te smoren en tegelijkertijd een antwoord te bedenken, maar verslik me in het water. Ik voel mijn wangen gloeien terwijl ik hoestend door probeer te slikken. Wanneer dat eindelijk lukt zet ik lachend mijn glas water weer neer. "Oke, let's go!" proest ik. Ik betaal snel en ga nog steeds giechelend weer bij de anderen staan. Iedereen is klaar en we vertrekken naar House of the Night.
Ondertussen begint het te sneeuwen. Ik vang de witte sneeuwvlokjes die elegant naar benden vallen op in een hand. Schijnbaar heeft iedereen zin om even los te gaan. "Parteeeeh!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Young, wild and free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young, wild and free
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: De Stad-
Ga naar: