Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Young, wild and free

Ga naar beneden 
+2
Samantha
Blythe
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 06:04

Blythe
Terwijl het donker begint te worden naderen we de stad. Een paar bordjes knipperen met teksten als 'PIZZA' en 'CAFÉ'. Ik loop met de anderen mee de pizzeria in en neem plaats op één van de comfortabele stoelen tussen Regitzze en Collin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 06:59

YEAH, alweer een titel die ik verzon -cheer-

--------------


Toen de ober aan kwam lopen bestelde ik mijn drinken, en gaf de kaarten door. Zodra iedereen had besteld opende ik de kaart. 'Lekker veel keuze' zei ik en grijnsde. Ik hield van pizza, en nam ook bijna elke keer dat ik pizza ging eten wat anders. Ik had ondertussen al zo veel verschillende op, ik kon het niet eens meer tellen. Ik grinnikte. 'Weten jullie al wat jullie gaan nemen?' zei ik vrolijk. Alvast een beetje eten en het gezellig maken voordat we echt uitgingen was altijd heel gezellig. Tenminste, dat vond ik altijd. Ik keek weer op van de kaart. 'Zullen we hier alvast wat meer over ons vertellen?' zei ik glimlachend. Ik was wel benieuwd naar iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 07:28


Regitze

Ik glimlach, bestel wat water en neem de kaart aan van Samantha, die ze aan het doorgeven is. Ik bekijk de kaart nauwkeurig. 'Ik weet het niet echt. Meestal iets met vlees maar nou heb ik daar even helemaal geen zin in..Ik neem een funghi, denk ik. Jij dan?' Als ze vraagt of we al wat meer over onszelf zouden kunnen vertellen knik ik. 'Lijkt me leuk. Dan komen we wat meer over elkaar te weten,' antwoord ik vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 07:40

Collin

Aangezien ik niets weet van menseneten neem ik de eerste de beste naam die ik tegen kom. Ik besteel een Pizza Pollo, vraag me niet wat het is, en een cola. Straks zou ik alcohol drinken, nu bij mijn eten nog niet. Ik tokkel met mijn vingers op de tafel uit verveling en kijk naar de rest. Ik heb zin om te feesten, niet om pizza te eten. Maar ja, ik snap ook wel dat mensen moeten eten. Ik moet natuurlijk ook eten, maar anders eten. 'Nou, ik ben dus Collin en ben 18 jaar oud. Ik heb niet echt hobby's,' Ja, mijn hobby is op mensen jagen, maar dat kan ik nu niet echt vertellen. Stel je voor: "Hoi, ik ben Collin en mijn hobby is op mensen jagen en daarna al het bloed uit hun te zuigen." Dat zou niet echt goed zijn. 'Ik heb een jongere broer, waar ik al mijn hele leven lang mee op een kamer slaap.' Mijn broertje is ook vampier. 'Voor de rest heb ik niet echt iets interessants te vertellen.' Tijdens dat ik aan het praten ben stop ik met tokkelen, maar als ik gedaan ben begin ik weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 07:46


Regitze

Collin bestelt een cola, maar bij een pizza vind ik dat nooit zo'n lekkere combinatie. De drankjes komen zo meteen wel. Hij vertelt over zichzelf, maar er zit niet heel veel bruikbare of interessante informatie bij. "Ik ben zoals jullie waarschijnlijk al wel weten Regitze," zeg ik met een glimlach. "Ik ben zestien jaar en speel piano, zing en dat soort dingen. Ik hou erg van sporten, vooral sporten zoals volleybal, handbal enzovoorts. Ik heb twee oudere zussen." Mijn ouders zijn overleden, al een hele tijd terug. Ik praat er niet graag over, en ga het al helemaal niet aan hen vertellen, die ik nog maar net ken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 07:53

Samantha

Als Collin en Regitze zich hebben voorgesteld doe ik het ook maar. 'Nou ik ben dus Samantha, maar word door de meeste mensen Sam of Sammy genoemd.' ondertussen bestel ik wat sinaasappelsap -ikowxd- en mijn pizza. Dan begin ik weer verder te vertellen. 'Ik ben 16 jaar hou erg van dieren, en heb dan ook een verzorgpony gehad.' ik weet niet of ik zoveel informatie moet geven, maar ik besluit het wel te doen. 'Doordat ik hierheen ging moest ik ermee stoppen, maar ik kon niet anders. Ik wou thuis weg, zo snel als het kon.' mijn stem begint een beetje te trillen. 'Verder wil ik het daar niet over hebben, tenminste, nu nog niet.' zeg ik en glimlach even. 'Ik heb verder geen broers of zussen, maar ik ben enig kind. Dat lijkt een luxe bestaan maar dat is het niet echt' zeg ik en trek een grimas. 'Verder kan ik wel redelijk zingen, maar ik doe het niet echt meer vaak. Want daar heb ik zoal mijn redenen voor.' snel kijk ik weg. Misschien toch iets te veel informatie. Ik zie dat de ober eraan komt met onze pizza's en maak alvast mijn plek vrij voor het bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptydo jan 17 2013, 08:04

Regitze

Ik glimlach eventjes en knik dan. Ik ben wel benieuwd naar de dingen die ze nu nog niet wil vertellen, maar daar zal ze net zoals ik wel haar redenen voor hebben. De ober komt eraan met onze pizza's en ik wacht tot de anderen ook beginnen te vertellen. Misschien laten zij dat even wachten tot na het eten, of we merken het wel een andere keer. 'Ik heb nooit een verzorgpaard gehad. Ik had er niet genoeg ervaring voor, helaas.' Ik krijg een bord met een aantrekkelijke pizza funghi en wacht tot de anderen hun pizza ook allemaal hebben. Ik ben niet zo onbeschoft dat ik nu al ga eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyvr jan 18 2013, 23:02

Blythe
Ik bestel een glas water en een kleine pizza Hawaii, dat heb ik lang niet gegeten. Samantha stelt voor dat we allemaal iets over onszelf vertellen. Best een leuk idee, maar ik heb geen idee wat ik wel en niet moet vertellen. Ik wacht in stilte af tot de anderen klaar zijn met hun verhaal en neem een paar slokjes water uit het lange glas dat ik gekregen heb. Aan de and van het glas zit een schijfje citroen, waar ik een beetje dromend naar kijk.
Na een tijdje komt er een heerlijke geur op ons af; de pizza is klaar. Alle pizza's worden door de ober neergezet op ons tafeltje. Ze zien er heerlijk uit, maar ik wacht nog even tot iedereen die van hem of haar voor zich heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 00:45

Regitze

Het valt me op dat Blythe niks over zichzelf vertelt. Het maakt me niks uit, misschien houdt ze dat liever privé, maar dat soort dingen vallen me altijd op. Nog niet iedereen heeft zijn pizza voor zich dus wacht ik nog even. Blythe heeft een pizza Hawaii die er ook wel aantrekkelijk uit ziet, maar ach. Ik heb nou eenmaal een andere gekozen. Mijn keel voelt droog dus bestel ik toch nog even snel een glas water. Het wordt geserveerd in een mooi, lang glas en is niet te vol maar ook niet te leeg. Het is hier allemaal precies goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 05:55

Kyra

'Uhm, een pizza met extra veel kaas alstublieft.' Zeg ik met een glimlach wanneer de ober vraagt wat ik wil. Ik heb geen honger, echt niet. Mijn keel brand alleen van de dorst, het bloed dat ik nodig had maar toch voor een tijdje niet zou krijgen. Het was een kwelling. Mijn ogen gleden naar Collin. Mijn pupillen waren groot wat betekende dat ik dorst had, zou hij het zien en snappen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 06:19

Collin

Ik luister met een half oor naar de anderen, terwijl ik nog steeds met mijn vingers op de tafel tokkel. Gelukkig is het niet hoorbaar, anders was het waarschijnlijk storend geweest. Terwijl ik rond kijk kruist mijn blik die van Kyra. Mijn ogen blijven een paar seconden bij haar hangen maar kijk dan weer weg. Het is duidelijk dat ze verlangt naar bloed. Als ik er over nadenk, ik eigenlijk ook, maar het was me nog niet opgevallen. De laatste keer dat ik me heb gevoed was eergisteren nacht, dus ik heb er wel nood aan. Ik kijk weer in de richting van Kyra en kijk haar begripvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 07:45

Regitze

Kyra en Collin kijken elkaar aan en er valt me iets op in Kyra's ogen, ik weet alleen niet wat. Het is een blik die ik nog niet veel vaker heb gezien. Ik wend snel mijn blik af voordat het te veel opvalt dat ik naar hen kijk. Ik heb vreselijke honger en wacht een beetje ongeduldig nu tot iedereen zijn eten heeft. Van mijn water heb ik al wel een klein slokje genomen, maar om nou al te gaan eten vind ik een beetje onbeleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 22:53

Blythe
Nu iedereen een pizza voor zich heeft snijd ik die van mij in stukjes en neem een klein hapje. Ik slik en aarzel even wat ik moet zeggen. "Zal ik me dan ook maar eens voorstellen?" zeg ik dan met een klein lachje die iets nerveuzer klinkt dan ik had gewild, maar ik hoop dat het niemand opvalt. Behalve de vampiers, zij zullen het wel opmerken. Collin wisselt een begripvolle blik uit met Kyra ik zie dat Kyra's pupillen ietwat vergroten, alsof ze sterk naar iets verlangt. Ah, zij zijn dus de vampiers; ik kan bijna voelen hoe haar keel brandt van gebrek aan het drinken van bloed. Maar zouden ze de enige zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 23:02

Samantha

Als iedereen zijn pizza heeft begin ik de mijne te snijden. Ik luister mee naar de mensen terwijl ze zich voorstellen, maar het dringt niet echt tot me binnen. Ik neem een hap van mijn pizza en kauw er langzaam op, waarna ik een slokje drinken neem. Ik kijk in het rond en zie dat Kyra's pupillen opeens raar groot worden. Raar? Nou ja, het zal wel niets raar zijn. Ik glimlach even naar ... als ze zich voorstelt. Als ik me dan weer van haar afwend zie ik dat Kyra en Collin steeds een blik wisselen. Ik vind het raar, nou ja, het zal wel ergens anders over gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra
Admin
Kyra


Aantal berichten : 25
Points : 12464
Registratiedatum : 12-01-13

Personage
Naam: Kyra
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Vampier

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 19 2013, 23:06

Kyra
Ik glimlach even naar Blythe. Ik pak een stuk pizza van mijn bord en neem er een grote hap van. Het lijkt alsof het zakje bloed in mijn tas naar me lonkt zovan 'Kyra! Kyra! Hier ben ik! Je hebt me nodig!' maar ik kan niks doen. Alle anderen zitten erbij, het zou voor de andere vampiers een kwelling zijn en mensen zouden er niks van begrijpen. Jammergenoeg..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darkangels.actieforum.com
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyzo jan 20 2013, 02:58

Blythe
"Ik ben dus Blythe en ik ben t- eh, zestien jaar oud." Pfoe, dat ging bijna mis. "Ik houd van tekenen, piano spelen, zingen en shoppen. Tja... verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk. Nou ja, als jullie nog iets van me willen weten, dan vraag je het maar." Ik neem een paar happen van mijn pizza, het is werkelijk verrukkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyzo jan 20 2013, 07:13

Samantha

Ik eet mijn pizza op, ondertussen heb ik nog een extra glas drinken besteld. Als ik alles op heb kijk ik naar de andere. Ik zie dat de meeste ook bijna klaar zijn. 'Ik ben nog even snel naar de WC.' zeg ik en pak mijn tas van de grond. Nadat ik naar de WC ben gegaan kijk ik in de spiegel. Snel werk ik mijn make-up een beetje bij. Ik kijk naar mezelf, ik ben niet heel erg lelijk, maar ook zeker niet mooi. Ik wend me af en loop terug naar ons tafeltje waar ik weer bij aanschuif. Ik werp een blik op mijn horloge en zie dat het al best laat is. 'Zullen we zo gaan?' zeg ik vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyzo jan 20 2013, 08:02

Fairley

Na lang lopen ben ik eindelijk in de stad aangekomen. het ziet er gezellig uit, ik ben benieuwd wat er te doen is. Ik heb het koud en ben moe. Ik doe mijn jasje iets verder dicht. ik loop door tot dat ik een pizzaria zie. Ik ben uitgeblust, en loop vermoeit naar binnen. Ik probeer niet al te moe te kijken, dat ziet er zo lelijk uit :}.
Ik loop naar het barretje en bestel een glaasje cola. Ik neem het glaasje aan en loop naar een willekeurig tafeltje. Ik drink mijn glaasje cola redelijk vlot op, ik had erge dorst. Ik zette mijn tasje voorzichtig naast me neer, ik was er altijd erg zuinig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptywo jan 23 2013, 05:48

Regitze

Ik luister naar wat iedereen te zeggen heeft en merk als één van de enigen op dat Samantha vertrekt naar de wc. Ik denk nog even na om mee te gaan maar daarvoor vind ik het hier iets te gezellig. Wanneer ze terug komt vraagt ze of we zullen gaan. 'Ik vind het een goed idee, dan hebben we nog even om te feesten,' antwoord ik met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptywo jan 23 2013, 23:46

Fairley

Naast mij zit een tafel met een paar meisjes. Ze praten hard, ik kan goed opvangen wat ze zeggen. ze gaan zo de stad in, hoor ik. Misschien kan ik daar maar ook beter heen gaan, gewoon om rond te kijken. Ik verslik me in mijn drankje en hoest redelijk hard. Ik hoop dat het niet opvalt, maar het klinkt hard dus ik denk het niet. ik word erg rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyvr jan 25 2013, 21:34

Samantha

Ik grijns even terug naar Regitze, en wend me dan weer naar de rest. 'Zullen we dan zo maar betalen en gaan?' zeg ik grinnikend. Ik heb écht zin om te feesten, te dansen, en gewoon helemaal los te gaan. Als ik opeens iemand hard hoor hoesten draai ik me om, het klonk bekent, maar dat kan natuurlijk niet. Het is gewoon eentje die erop lijkt. Zeg ik in me gedachte tegen mezelf. Toch moet ik even zien wie het deed en spurt met mijn ogen de zaal rond. Mijn blik blijft hangen op een meisje dat erg rood is geworden. Zij zal het wel zijn. Ik glimlach even kort naar haar maar wend me dan weer naar de andere, en laat mijn blik over hun borden glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyvr jan 25 2013, 22:15

Regitze

'Dat lijkt me een goed plan,' zeg ik met een glimlach tegen Samantha. Er hoest iemand naast ons nogal hard maar ik besluit er geen aandacht aan te schenken. Ik roep de ober en betaal voor mezelf. De rest ziet maar wat ze doen. Normaal had ik ook wel voor hen betaald, maar nu heb ik niet genoeg geld om dat te doen aangezien ik ook nog wat over wil houden voor het feesten zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 26 2013, 11:16

fairley

Een van de meisjes kijkt me vriendelijk aan. Ik voel met mijn handen aan mijn wangen. Ze zijn er g wa rm.
Ik loop naar heet barretje en geef het geld aan een van de obers. Als ik zo opschiet dan kan ik die meisjes volgen door de stad zodat ik niet meteen de weg kwijt ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blythe

Blythe


Aantal berichten : 73
Points : 12521
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam:
Geslacht:
Vampier/Mens?:

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyza jan 26 2013, 23:05

Blythe
"Goed idee," zeg ik. Even kijk ik rond en zie een meisje, ze hoest en is erg rood. Meteen herken ik die blonde krullen en verlegen ogen; het is het meisje die ik door de campus zag lopen. Ik werp haar een vriendelijke blik toe.
Nu iedereen klaar is om te gaan sta ik op en wacht tot de ober met de rekening komt. Hij legt een klein, zilveren schaaltje neer waarop zes pepermuntjes en een bonnetje liggen. "Eh... iedereen betaalt gewoon z'n eigen pizza, toch?" vraag ik voor de zekerheid, misschien heb ik iets niet gehoord of begrepen. Zelfs al zou iemand aanbieden om te trakteren, ik zou altijd mijn eigen kosten op me nemen, dat is wel zo beleefd en ik wil niemand ermee belasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Emptyma jan 28 2013, 07:17

Samantha

Als ik Blythe twijfelend hoor vragen of iedereen voor zichzelf betaald kijk ik haar quasi verbaast aan. 'Ik dacht dat jij zou trakteren?' zeg ik met een pokerface. Daarna grijns ik snel. 'Tuurlijk betaald iedereen voor zichzelf.' dat leek me meer dan logisch. Niemand heeft het aangeboden, en iedereen zal er toch wel vanuit zijn gegaan dat ze voor zichzelf moesten betalen, tenminste, dat denk ik. 'Behalve als iemand zich vrijwillig aanbied' zeg ik en grinnik even. Ik pak mijn handtas en rommel er wat in, waar is die verdomde portemonnee?! Als ik hem eindelijk vind haal ik het geld eruit en leg het schaaltje. Ik ruim mijn spullen weer op. 'Zullen we gaan?' zeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Young, wild and free Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young, wild and free   Young, wild and free Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young, wild and free
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: De Stad-
Ga naar: