Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorstellen: Regitze

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Voorstellen: Regitze Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen: Regitze   Voorstellen: Regitze Emptyzo jan 13 2013, 06:51

Hoi,

Ik wil in dit topic graag mijn personage aan jullie voorstellen.

Naam: Regitze
Leeftijd: 16
Karakter: Regitze is een heel erg rustig meisje, die wel heel erg van feesten houdt. Ze kan echt uit haar dak gaan. Eigenlijk heeft ze alles, ze kan goed zingen, goed dansen en ook nog piano en gitaar spelen. Haar familie is dan ook erg muzikaal, haar ouders hebben een eigen muziekschool. Regitze heeft geen moeite om vriendinnen te maken en kletst graag, maar soms, bijvoorbeeld tijdens de lessen, iets te veel.
Evt. foto: Als vampier (voor later): !Voorstellen: Regitze Cullen_Vampire_by_tigeress4
Mijn avatar is haar gedaante "normaal".
Vampier/Mens?: Mens, maar dit kan natuurlijk veranderen mocht ze gebeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen: Regitze
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regitze ~ Veerle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Personages-
Ga naar: