Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sollicitatietopic Moderatorfunctie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptyzo jan 13 2013, 04:36

Aangezien we ook op dit forum weer moderators nodig zullen hebben hierbij een topic.

Eisen:
Je kan correct Nederlands, je grammatica is voldoende en je bent minimaal 12 jaar. Je hebt minimaal 2 uur per dag tijd om te helpen en hebt ook voldoende kennis over Dark Angels

Hoe geef ik mij op?
>> Naam
>> Leeftijd
>> Aantal uren per dag online. Een antwoord met "veel" is niet toegestaan.
>> Waar gaat je voorkeur naar uit? Gewone moderator van het forum, of van de kletsbox?
>> Welke forumonderdelen zou je willen beheren?


Wat kan ik doen als moderator?
Als moderator kan je sticky's aanmaken, mededelingen aanmaken, topics sluiten, topics wijzigen, berichten verwijderen. Bij aanneming wordt alles nog uitgelegd. Je kan als chatbox moderator mensen bannen, berichten verwijderen en je hebt natuurlijk een leuk kleurtje!


Let op: Aanmelding garandeert nooit dat je daadwerkelijk moderator wordt. Dit zegt niet dat je niet geschikt bent.

Aanmeldingen die niet aan de eisen voldoen worden verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regitze




Aantal berichten : 74
Points : 12518
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : BoeitNietToch:Q?

Personage
Naam: Regitze
Geslacht: Female
Vampier/Mens?: Mens, kan altijd nog gebeten worden ;hah

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptyzo jan 13 2013, 06:47

Hoi,

Ik zou me graag aanmelden aangezien ik gek ben van RPG en het fijn vindt dit zo netjes mogelijk te laten verlopen.

>> Naam: Veerle, hier Regitze =).
>> Leeftijd: 11. Ik word op 24 april 2013 12, en heb dus bijna de juiste leeftijd.
>> Aantal uren per dag online. Een antwoord met "veel" is niet toegestaan. Ik vind dit moeilijk te zeggen, omdat dit rpg-forum nog niet zo lang in de lucht is. Mocht het echt een succes worden dan zie je me hier zeker 2 uur per dag.
>> Waar gaat je voorkeur naar uit? Gewone moderator van het forum, of van de kletsbox? Ik zou het allebei een heel leuke ervaring vinden, het hangt er vanaf waar het het meeste nodig is.
>> Welke forumonderdelen zou je willen beheren? Eigenlijk vind ik alles wel best. Ik weet van alles wel af en zal de regels zoveel mogelijk uit mijn hoofd leren zodat ik het kan melden wanneer iets niet op de juiste manier gaat.

Ik hoop dat dit voldoende informatie was!

Groetjes,
Veerle
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha

Samantha


Aantal berichten : 56
Points : 12497
Registratiedatum : 13-01-13

Personage
Naam: Samantha/Sam
Geslacht: Vrouw
Vampier/Mens?: Mens

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptyzo jan 13 2013, 06:59

>> Samanta, maar in RL Desiree Smile
>> 12
>> Vaak 2/3 uur per dag. In het weekend bijna de hele dag!
>> Het forum lijkt met het allerleukste om te doen. Maar verder maakt het me niet super veel uit haha.
>> Maakt mij niet heel veel uit, wel het liefste ergens waar ge RPG't word :j
Terug naar boven Ga naar beneden
Collin




Aantal berichten : 45
Points : 12479
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Over het rusthuis, dicht bij de Carrefour.

Personage
Naam: Collin
Geslacht: Mannelijk
Vampier/Mens?: Vampier

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptydi jan 15 2013, 03:39

>> Naam: Collin, Luna in RL -gna-
>> Leeftijd: 11, 26 April word ik 12, dus bijna.
>> Aantal uren per dag online. Een antwoord met "veel" is niet toegestaan.: 3-4 per dag, behalve op vrijdag. In het weekend zit ik er de hele dag op, beetje verslaafd clown
>> Waar gaat je voorkeur naar uit? Gewone moderator van het forum, of van de kletsbox?: Liefst van het forum, maar het maakt niet zoveel uit.
>> Welke forumonderdelen zou je willen beheren?: De Campus en de stad lijken me leuk :j

Edit:

Dt-fout clown


Laatst aangepast door Collin op za jan 19 2013, 06:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairley

Fairley


Aantal berichten : 51
Points : 12482
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : dakloos :'(

Personage
Naam: Fairley Moniqa Finn
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Mens

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptydi jan 15 2013, 09:09



Aanmeldingen die niet aan de eisen voldoen worden verwijderd.[/quote]Naam : Puk,
Leeftijd 12,
Aantal uuren online 2,3 ,
Forum? forum ,
Waar? dat maakt me opzich niet uit, waar je iemand nodig bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Emptyza jan 19 2013, 06:03

We hebben besloten bij twintig leden een extra moderator te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Moderatorfunctie   Sollicitatietopic Moderatorfunctie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sollicitatietopic Moderatorfunctie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Algemeen :: Informatie-
Ga naar: