Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Welkom bij Dark Angels! Mocht je nog vragen hebben twijfel dan niet om die aan één van de Admins te stellen. Denk je er aan dat bij het registreren je gebruikersnaam ook je personage zijn/haar naam is? Als je eenmaal geregistreerd bent ga je naar; Profiel >> Personage om de informatie over jou personage in te vullen.

Veel plezier!

Liefs, Het Beheer.
Dark Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leah § Lisa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leah
Admin



Aantal berichten : 62
Points : 12533
Registratiedatum : 13-01-13
Woonplaats : x

Personage
Naam: Leah
Geslacht: Meisje
Vampier/Mens?: Vampier

Leah § Lisa Empty
BerichtOnderwerp: Leah § Lisa   Leah § Lisa Emptyma jan 14 2013, 05:59

Hoi allemaal!

Hier op Dark Angels heb ik het roze/paarse kleurtje met als betekenis: Administrator! Deze kleur draag ik dan ook met tróts. Ik ben op DA Leah en hiermee wordt ik dan ook meestal aangesproken. Maar ik zou het geen probleem vinden als je me aanspreekt met mijn RL-naam: Lisa.

Ik zit op voetbal en zing heel graag (ookal klinkt dit heel fals haha). Dansen doe ik ook heel graag! Enkel heb ik momenteel Osgood Schlatter. Dit is een groeiziekte en als ik niet stop met sporten kan het zijn dat het later zo erg wordt dat ik geopereerd moet worden. Gelukkig heb ik het laten rusten! Nu is het er enkel wel weer ingeschoten, waardoor ik weer een paar weken kan thuiszitten extra bij de 3 maanden die ik al heb thuisgezeten.

Ik zit op school in groep zeven en heb het vrij druk met leerwerk, boekenbeurten/werkstukken/spreekbeurten etc. Ik probeer altijd elke dag online te zijn, maar dit kan ik niet beloven!

Ik hoop dat jullie nu veel meer over mij weten en een PM sturen is altijd mogenlijk.
xxLisa
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leah § Lisa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meet Leah.
» Leah ~ Alesio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Angels :: Real Life-
Ga naar: